19 Mart 2008 Çarşamba

mevlid kandiliyle merhaba...




































İlk yazı mevlid kandili etkinliğimiz hakkında... Kandil tarihini geç öğrenip önceden hazırlık yapamadığım için o sabah acilen bir şeyler hazırlamak zorunda kaldım. Demek ki sık sık takvimden özel günleri kontrol etmek ve önceden hazırlanmak gerekiyor :)
Kandil hafta içi olduğundan biz önceden kutladık. Önce çocuklara seveceklerini umduğum pratik bir pasta yaptım. Daha sonra da her öğrenciye ailelerine götürmeleri için her birinin içinde üç hurma olan küçük poşetler hazırladım. Evdeki yapma çiçekleri de kırmızı kurdeleyle bağladım. Kurdelesine de yazıcıdan çıkarttığım “Mevlid kandiliniz mübarek olsun” yazısını zımbaladım. Derste yemek zamanı gelince yemeğin sonunda salevat eşliğinde pastayı sınıfa getirdim. Hep beraber makamlı salevat getirdik. Biraz kandil üzerine konuştuk. Derste sonunda da beraberce tebrik kartı hazırladık. Önceden tasarlamadığım için malzemeleri ben götürdüm. Yazıcıdan Arapça "Muhammed" yazısını çıkarttım. Benim afacanlar el işi faaliyetini tahminimden daha çok sevdiler. Bunu daha fazla yapmalıyız sanırım. Kandilleşip dersi sona erdirdik. Sizin de kandiliniz şimdiden mübarek olsun...(15.03.2008- Cumartesi)

3 yorum:

sibel gökdemir dedi ki...

S.a ellerinize sağlık.Blogunuz gayet güzel ve faydalı.Bazen insan büyüklerin nefsine zor gelen bu mevzları küçük bir çocuğa nasıl anlatırım diye endişe ediyor.Bambaşka bir dünyaları var ve onların keşfetmek gerekiyor.Yol gösterici bilgileriniz için teşekkürler.

misafir dedi ki...

Faydalı olabiliyorsak ne güzel. Her çocuk bir hazine, bize düşen o hazineyi keşfetmek. Yorumunuz için teşekkürler.

Pınar ASLAN dedi ki...

Ckk faydalı bir site sizden farkli iceriklerde bekliyoruz siyer sirayla hikaye tarzinda 5 yasa nasil anlatilmali sizce sevgiler Allah sizden arzi olsun