29 Kasım 2008 Cumartesi

Çalışma kâğıdı: Kurban


Bu çalışma kâğıdını buradan indirebilirsiniz.

3 yorum:

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Selamun aleykum... Oncelikle calismalariniz icin sizi kutlarim. Allah razi olsun. Ben anaokul ogretmeniyim. Dini egitim konusunda iki seneye askindir arastirma yapiyorum. Sitenizi inceledim, sanat etkinlikleri ve oyunlar haric genelde okuma yazma bilen cocuklara yonelik etkinlikler var. Elinizde bu konu ile ilgili farkli dokumanlar varsa okul oncesi basligi altinda yayinlarsaniz cok memnun olurum. Simdiden cok tesekkur ederim. Allah sizide bizide muvaffak etsin...

misafir dedi ki...

Aleykum selam. Benim ilgilendiğim grup okuma bilen çocuklar olduğu için genellikle onlara yönelik çalışmalar var. Daha doğrusu kendi derslerimde kullandığım materyalleri buraya koydum. Hazırlarken de çocuğun okuma yazma bilmesini esas alarak hazırladım. Şu an için okul öncesi gruba yönelik çalışmalarım yok. Eğer ileride olursa eklemeye gayret gösteririm. Yorumunuz için teşekkür ederim.

Nezihe Ak İnci dedi ki...

Ilgilenip cevap verdiginiz icin tesekkurler. Kolay gelsin.