1 Aralık 2009 Salı

Haftalık Takvim


Montessori Eğitimi grubu yazarlarından pratikanne'nin hem Montessori blogunda hem de kendi sitesinde yayınladığı bir yazıdan esinlenerek için hazırladığım bir takvim. Bu takvim çocukların;
  • takvim çeşitlerini ve bu takvimlere ait ayların isimlerini,
  • mîlâdî takvimde mevsimleri,
  • dînî ve millî bayramları ve diğer özel günleri (doğum günü, yeni yıl vs.),
  • ayların günlerini ifade derken sayıların kullanıldığını,
  • bir haftanın 7 gün olduğunu ve bu günlerin isimlerini,
  • dün, bugün, yarın kavramlarını,
  • hava durumunu gözlemleyip isimlendirmeyi
öğrenmelerine yardımcı oluyor. Bu takvim için,
  • mîlâdî ve hicrî aylara ait kartları,
  • özel gün ve geceler için kartlar,
  • ayın günleri için sayı kartlarını,
  • haftanın günleri için gün isimleri kartlarını,
  • dün, bugün, yarın kartlarını,
  • hava durumu kartlarını
hazırladım ve lamine ettirdim.
Özel gün kartlarından örnekler,


hava durumu kartları;


Montessori blogunda yayınladığım iki yazımdan ilkini bu linkten, diğerini bu linkten okuyabilirsiniz.

6 yorum:

Hülya dedi ki...

Arkadasim harika guzel seyler hazirlamissiniz. Bende bebek bekliyorum ve boyle seylerle suan ilgileniyorum. Cok begendim ellerinize saglik!

suinci dedi ki...

güzel olmuş ellerinize sağlık...

endersson dedi ki...

açık mail adresi veya tlf alailirmiyiz

misafir dedi ki...

mail adresi: evokulum@gmail.com

htc dedi ki...

benim o kadar işime yarıyor ki.Allah razı olsun sizden.peki bizde paylaşabilir miyiz yaptıklarımızı?

misafir dedi ki...

htc;
elbette memnun olurum. fotoğrafı ve nasıl uygulandığnı evokulum@gmail.com adresine gönderirseniz burada yayınlarım inşaAllah..