14 Ocak 2010 Perşembe

Hz. Muhammed (sav)'in Sütanneye Verilişi (şiir)



Bir Kucaktan Bir Kucağa
Halime Hatun denir
Bir tatlı hanım vardı
Mekke sokaklarında
Süt bebesi arardı

Bir anda yolu düştü
Nurla dolu bir eve
Dedi ki "Yavrunuzu
Alırım seve seve"

Âmine'nin gönlünden
Ilık bir şeyler aktı
Bu hanım, Muhammed'e (sav)
Sütanne olacaktı


Ana Oğlu Diz Dize
Aç koynunu Âmine
Gonca gülündür gelen
Âlemi kucaklayan
Elin kolundur gelen

Onunla gün doğacak
Onunla tüter ocak
Dünyada tutunacak
Bir tek dalındır gelen

Benliğini güle ver
Tutunduğun dala ver
Bu hâlini yele ver
Asıl hâlindir gelen

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende yetim bir kızım bu şiirleri çok beğendim ben çok üzülüyorum o gün arkadaşlar saklanbaç oynarken almadılar beni yanlarına neden biliyomusunuz bir tek yetimim diye beni yanlarına almıyorlar allahım neden beni yetim olarak doğurturdun her zaman ağlıyorum benim hiç arkadaşım olmayacakmı ya resûl allah benim de bir arkadaşım olsun istiyorum allahım çok bişe istemiyorum sadece arkadaşım olsun istiyorum ne olur benimde bir arkadaşım olsun yetimim diye beni kimse oyunlarına almıyorlar