14 Ocak 2010 Perşembe

İnançları Bakımından İnsanlar

Mü'min (Yasir ailesi)
"Hz. Muhammed'i dinliyorum anne. Kimse açlıktan ölmemeli, zengin fakiri kandırmamalı, kuvvetli zayıfı ezmemeli. Bunlar mı tehlikeli fikirler?"



Kâfir
"Tanrın kim senin, söyle?! 'Tanrım Hubel' de, söyle!"



Münafık (Abdullah b. Übeyy b. Selûl)
"Kaç, bir yere saklan. Gösteriş için seni serbest bırakmam gerekebilir!"



Resim


Mü'min, imanını ifade eder; kalbi beyaz, dışı beyaz...
Kâfir, inkârını ifade eder; kalbi siyah, dışı siyah...
Münafık, inkârını gizler; kalbi siyah, dışı beyaz...

Hafıza Oyunu
İman - Mü'min, İslam - Müslüman vs. şeklinde eşleştirerek hafıza oyunu (eşini bul) oynanabilir.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Massallah,, bende iki bucuk senedir camide hafta sonu ders veriorum ve ana sinifi ogretmenligi uzerine okuyorum ... yasim 20 bunlari simdi gordum ya muhakkak uyguliyacagim ... Hollanda dogdum ve buydum bu siteden cok istifadelenecegimize ve gercekten cemiyetmiz adina cok faydali olacagina inaniyorum Allah sendenden razi olsun... Rabbim iki cihandada utandirmasin seni insallah Dua ile Vesselam

tuğba dedi ki...

evet arkadaşa katılıyorum . bende 2senedir ev okulu projesiyle çocuklara dini ders veriyorum. çok monoton geçiyordu derslerimiz bir kaçını yaptım ve süper katkısı oldu. ALLAH RAZI OLSUN BU siteyi düzenleyen ve emeği geçen herkezeden.

Ahmet Tanriverdi dedi ki...

Verdiginiz emekler icin tesekkurler. Ben de Belcika'da Islam ögretmeniyim. Yeterince flamanca kaynak olmadigi icin ders malzemelerini kendim yapmaya calisiyorum. Sitenizi cok begendim.
Bu konuyla ilgili ufak bir düzeltme yapmak istiyorum izninizle; kâfir örten manasina gelir. Kâfir olan kisi ya hakki örter ya da kendini hakka karsi örter. Kâfiri inkar eden diye çevirmek pek dogru degil diye dusunuyorum. Kuran'da seytanin kafir oldugu bildiriliyor. Seytan Allah'i inkar falan etmedi. Seytan Allah'in varligini, birligini, gücünu... çok iyi biliyor ve zaten 'rabbim' diye hitap ediyor Allah'a.