16 Mart 2010 Salı

Hilm (Çalışma kağıdı)




Bu çalışma kağıdını buradan indirebilirsiniz.

6 yorum:

vildan dedi ki...

sitenizle yeni tanıştım.çok beğendim.bundan sonra takipçiniz olacağım inşallah.hilm çalışma kağıdınızı çook beğendim.
emekleriniz için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

HILM(calisma kagidinizi cok begendim.)Daha dogrusu sitenizin daimi misafirlerindenim...ALLAH RAZI OLSUN calismalarinizi hayranlikla takip ediyor ve kullaniyorum.Eger izniniz olursa sitenizdeki calismalarinizin yüksek cözülürlülük'lerini mail olarak göndere bilirseniz bir cok cocuk bundan yararlanacaktir.saygilarimla

misafir dedi ki...

Blogdaki belgeleri fırsat buldukça box.net'e pdf formatında ekliyorum. Sağ üstte "indir" başlığına göz atabilirsiniz. Orada olmayıp size acilen lazım olan bir belge varsa, mail ile bildirirseniz mail ile ulaştırabilirim.

Adsız dedi ki...

ya ben hilmle ilgili üstteki çalışma kagıdını indiremedim bana gönderirmisiniz sukut25@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende hilmle ilgili üsteki çalışma kagıdını rıca etsem gonderebılırmısınız?? seymamamat@hotmail.com

Adsız dedi ki...

rica etsem bana da üstteki çalışma kağıdından gönderebilir misiniz?
biobui@hotmail.com