3 Aralık 2010 Cuma

Kids English Books

Okul öncesi için İngilizce materyaller ararken karşıma bu site çıktı: Kids English Books. Sitedeki kitapları çevrimiçi olarak okuyabiliyor, PDF olarak kaydedebiliyor, isterseniz sesli olarak da dinleyebiliyorsunuz. Kitapların sitedeki haliyle çıktısını almak mümkün ama ben biraz değiştirip daha küçük kitapçıklar halinde hazırladım. dayanıklı olması için koli bandıyla lamine ettim :) İşte bizim kitaplarımız:

Çok fazla oldukları için hepsinin iç sayfalarını yayınlayamıyorum.

Örnek kitabımız; I Like Apples.

Diğer sayfalar...

Ben bir de kitapları bilgisayara kaydettikten sonra video şeklinde kısa filmler haline dönüştürdüm. Oğlum zaman zaman seyretsin diye. Böylece kitapları hem okuyoruz hem de kısa filmlerini seyrediyoruz. Örnek videomuz da aşağıda:


video

1 yorum:

Beyza'nın annesi dedi ki...

Sayfanızı çok beğedim, ellerinize sağlık, ben kızıma nuh tufanını ve aşure ayını anlatan faaliyetler yapmak istiyorum bunun için nette dolaşırken sayfanızı buldum, bulunduğumuz ay dolayısıyla bu konuyla ilgili faaliyet paylaşabilirseniz çok sevinirim sevgiler..