10 Mayıs 2011 Salı

Dini Kavramlar Küpleri

Uzun zamandır kızım için dini kavramlarla (kavram kelimesi ne kadar doğru oldu bilemiyorum açıkçası) ilgili bir şey hazırlamayı düşünüyordum. Kitap mı hazırlasam, kart mı, yapboz mu bir türlü karar veremiyordum. Oyuncakçıda gördüğüm küplerden oluşan bir yapboz bana bu fikri verdi. Kızım daha 20 aylık olduğu için dört küplük bir oyuncak hazırladım. Oradaki galiba dokuz küpten oluşuyordu.
Altı tane resim hazırladım. Boyamak yerine fon kartonlarından parçalar keserek hazırladım resimleri. Sonra resimlerin bazı bölümlerine simler yapıştırdım. Daha önce burada yaptığım Kâbe maketindeki gibi küpler hazırladım. Her resmi dört parçaya bölerek, her resmin bir parçasını farklı bir küpün yüzeylerinden birine yapıştırdım. Son olarak da yine daha dayanıklı olması için koli bandıyla lamine ettim.
Teknik aksaklıklardan dolayı küplerin hepsini eşit hazırlayamadım. Biraz da dikkatli bir çalışmayla daha güzel bir sonuç alınabilir.

Tesbih...

Başörtüsü...

Kur'an-ı Kerim...

Cami...

Namaz...

Kâbe...

Hiç yorum yok: