10 Mayıs 2011 Salı

Hatim Devam Ediyor...

Daha önce burada yayınladığım yapbozu oğlumun Kur'an hatmi için tamamlamaya devam ediyoruz.
10. cüz bitti...

Sınıf arkadaşlarına anne yapımı bir pasta gönderdik...

20. cüz bitti...

Anne yapımı pastamız bu kez oğlumun siparişi üzerine hazırlandı. İki pasta hazırlanacak. Kızlar için ayrı, erkekler için ayrı. Kızlarınki Winksli olacak, erkeklerinki Örümcek Adamlı. İki ayrı pasta hazırlamak ve okula göndermek zor olacağı için bir pastayı ikiye bölerek süsledim. Kız öğrenciler için Winks kızları yerine daha masum olan Hello Kitty'yi seçtim. Gece 12'den sonra yapmaya başladığım için fazla uğraşamadım. Zavallı Kitty'nin başının yönü tuhaf oldu.

30. cüz sonunda bütün okula pasta göndermemi istiyor. Tabi süslemeleri de cabası. Marka tutkusu minik beyinlere nasıl da ince ince işleniyor... Çeşit çeşit çizgi film "kahramanı" öneriyor bana. Bu da bir gün önceden yaklaşık 100 kişilik pasta hazırlamak, bunları gece boyunca soğuk bir yerde muhafaza etmek ve şekli bozulmadan göndermek demek. Bunun imkansızlığını anlatmaya çalışıyorum ama ikna edebilir miyim bilmiyorum. Az zamanım kaldı. Çünkü şuan 27. cüzü bitirmek üzere...

1 yorum:

cnfc dedi ki...

Maşaallah.. ne guzel.. imrendim ben de 19 aylık bebislerimiz var.. simdiden Kur'an ogretebilmek ve devamında da okumaya devam etmesini saglayabilmek nasıl olr diye dusunuyorum.. ne zaman nasıl başlayacagımı bilmiyorum ama Allah yardım eder insaallah... selametle.. ellerinize yuraginize saglık..