30 Mayıs 2011 Pazartesi

Mutlu Son :)

Sonunda hatim bitti...

Sınıf arkadaşları için bir hatim pastası... Şeker hamurlu ikinci pasta denemesi...

Yine sınıf arkadaşları için Oktay Usta'nın hindistan cevizli kurabiyeleri. Üzeri bitter çikolata ile kaplanmış ve Dr. Oetker süsleme glazürü ile süslenmeye çalışılmış :)

Yine arkadaşları ve yakın akrabalar için küçük ve anlamlı bir hatıra olması hazırladığım buzdolabı magnetleri...

newmuslimkids adresinden aldığım bir boyama etkinliğini biraz değiştirdim ve renklendirdim. Çıktı alıp lamine ettirdim. Arka yüzeylerine mıknatıs yapıştırdım. Pastamızdaki resim de aynıydı.

Magnetimiz hazır :)

Oğlum için hatıra kalması niyetiyle hazırladığım hatim belgesi...

Yakın akrabalarla birlikte yaptığımız hatim duası için hazırladığım pasta... modelini azrasmutfak'tan aldım, ama onunki kadar güzel olmadı tabi :) Bunda şeker hamuru yok.

Bir hatim töreni böyle geçti :) Hediyeler, ev süsleme, pastalar, kurabiyeler, yemekler... Sık sık parti hazırlayanların işi çok zor olmalı :) Bu mutluluğun yanında yorgunluk kalmıyor elbette.

Rabbim herkese hayat kitabını sadece lafzen değil hakiki manada "oku"mayı nasip etsin.

Konuyla ilgili değil ama :) Bu da bir arkadaşımın oğlu için yaptığım şeker hamurlu ilk pasta denemesi.

3 yorum:

coskunsel dedi ki...

Pastalar harika maşallah,özellikle Kur'an okuyan çocuk pastası..ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

magnet çok güzel olmuş nasıl yaptığınızıda anlatırsanız bizlere çok faydalı olacak inş.

misafir dedi ki...

yapılışı var aslında yukarıda :) resmi pvc kaplatip arkasına mıknatıs yapıştırdım. hepsi bu.