26 Temmuz 2011 Salı

Yoğurt Kovasından Taç

Yukarıda görmüş olduğunuz yoğurt kovası rafların arasında masum masum beklerken başına geleceklerden habersizdi. Bir el bütün yoğurtların arasından onu seçti, alışveriş sepetine koyup evine götürdü.

İçindeki yoğurt tüketildikten sonra makasla kovayı bu şekilde kesti.

Dışına alüminyum folyo yapıştırıp hızlı bir şekilde süsledi. Ve 2 yaşına girmek üzere olan kızı için bir taç yaptı :)

Sonra başka bir yoğurt kovasıyla da 5,5 yaşındaki oğlu için bir taç yaptı. Böylece evimin kral ve kraliçesinin ev yapımı birer oyuncakları oldu.

- İtiraf ediyorum; hazır yoğurtlardaki kıvamı elde edemediğim için hala ev yapımı yoğurt kullanmıyorum :( -

4 yorum:

Acemi CaDı dedi ki...

Çocuklar için dini bildiler veren bir blog ile ilk defa karşılaştım keyifle okuyorum yazdıklarınızı, yaptıklarınız Çok güzel, elinize sağlık.. CiCi KalıN.. (^_^)

misafir dedi ki...

Acemi CaDı;
Teşekkür ederim ilginiz ve yorumunuz için...

yekruye dedi ki...

selamün aleyküm, farklı bir sadaka kutusu fikri ararken buldum sizi. Hayranlıkla inceliyorum blogunuzu. Çocuklarınızın yerinde olmak isterdim, ne mutlu size ki, kaliteli ve inançlı bir nesil yetiştiriyorsunuz. Anasınıfı öğretmeni olmak, bir kreş açarak tüm bunları daha çok çocuğumuza aktarmak isterdim. (ülkemizde ne derece hakından gelinir, siyasi açıdan, orasıda ayrı bir konu.) Rabbim başarılarınızı daim ve ziyade etsin inşallah..

misafir dedi ki...

yekruye;
Aleykum selam. Guzel sozleriniz, iyi niyetiniz icin cok tesekkur ederim. Bu belgeleri burada yayinliyor olmak maalesef gercek hayatta da yapabildigimizin en iyisini uyguladigimiz anlamina gelmiyor. Insani zaaflar her zaman, her yerde bizimle. InsaAllah buyuduklerinde cocuklarim da benim onlarin anneleri olmamdan mutluluk duyarlar, Rabbim de ailemizden razı olur...