29 Kasım 2011 Salı

Kaşık Kuklalar

Bu kuklaları 2,5 yaşındaki kızım için hazırladım.Aslında mutlu, üzgün vs. gibi ifadeleri biliyor ama güzel bir oyuncak oldu. Hazırlarken başımdan ayrılmadı. Ben biraz kolaya kaçtım bu sefer, elbise vs. dikmedim. Aynı oyuncakları kullanarak abisiyle bu yüz ifadelerinin İngilizce karşılıklarını tekrar ediyoruz (happy, sad, silly vs.).Yüz ifadeleri için kaşıkların çukur kısımları da kullanılabilir. İnternette çok farklı örnekler bulabilirsiniz.

Mutlu 

 Şaşkın

 Kızgın

 Komik

 Üzgün

Bu kuklaları daha önce plastik kaşıklarla hazırlamıştım. Eskidiler artık. Bunlar anne-baba olsun, yeniler de kızları olsun, diyorum ama eskilerle oynamak istemiyor şu an :) 


İnsanoğlu ne garip her şeyin mükemmeline tâlip oluyor, ama kendi tekâmülü için çok az şey yapıyor...


Sabah sabah kaşık kuklalarımızla şöyle bir şey yaptık. "Bi daha yap anne, bi daha yap anne!" diye diye aynı şeyleri söylettirdi bana. İnşaAllah peynir yemeye başlar da emeğimize değer :)







Hiç yorum yok: