25 Kasım 2011 Cuma

Özel Bir Gün...

Öğretmenlik zor meslek... Hele okul öncesi öğretmenliği. Şimdi bir başlasam sayfalarca yazabilirim bu meslekle ilgili en iyisi mi hiç başlamayayım :) Yukarıdaki oğlumun öğretmeni için hazırladığım pratik pasta..

Sınıfça aldığımız hediyenin dışında kişiye özel hazırlanmış bir kart :)

Kartı koyduğum zarf ve içinde küçük bir mektup... 
Teşekkür etmek için aradığında söylediği "Hayatımın en güzel hediyesini aldım" cümlesi o kadar anlamlıydı ki. Karşımızdakine beslediğimiz güzel duyguları ifade etmek için zaman kaybetmemek, hata bulmak yerine takdir etmeyi bilmek lazım. Hele bu kişi çocuklarımızın bazen bizden fazla önemsediği, bizden çok vakit geçirdiği, bizden çok örnek aldığı kişiler ise... Pahalı hediyelerden daha değerli olabiliyor bir kaç güzel cümle.

Bu da diğer"özel" öğretmenlerimizin kartı...
Konuyla ilgisi olmayan, aynı günde yapılmış diğer pasta :)

7 yorum:

merve dedi ki...

çalışmalarınızı hayranlıkla takip ediyorum.keşke yakınımda böyle güzel işler yapan insanlar olabilsede çocuklarımı emanet edebilsem diyorum.yanlız merak ettiğim bişey var.bütün bu faliyetleri yaptığınız çocukların yaşları kaçtan başlıyor.3 yaş 5 aylık benimkiler.erken sanırım..

misafir dedi ki...

merve;
okul öncesi faaliyetleri kendi çocuklarım için hazırladığım şeyler. (oğlum 5 yıl 9 aylık, kızım da 2 yıl 2,5 aylık şu anda.)
bir de 7-12 yaş için uygun olanlar var. Ders işleniş örnekleri gibi.. Zaten konuyu okuduğunuzda hangi yaşa hitap edebileceğini tahmin edersiniz.
okul öncesi etiketli yazılarda belki işinize yarayan şeyler bulabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

gerçekten sizi takdir ediyorum ve de kıskanıyorum.böyle şeyler yapmak beceri istediği kadar zaman isteyen şeyler.iki küçük çocuk annesi olarak hiç boş vakit kalmıyor.başarılarınızın devamını dilerim...

Tuba dedi ki...

Ben de size, bu kartlari nasil hazirladiginizi sorsam?hangi programi kullaniyorsunuz..?

misafir dedi ki...

Adsiz;
vakit aliyor elbette ama degiyor diye dusunuyorum. kendi cocuklarim icin, kendi dunya gorusume uygun, piyasada olmayan, olsa da evde daha ucuza aynisi bazen daha da guzeli hazirlanilabilen seyleri hazirlamak icin degiyor...
Tuba;
kullanacagim resimler hazirsa MS Office Publisher isimi goruyor genelde. Resimlerde degisiklik gerekiyorsa photoshop, bazen de illustrator'e basvurmak gerekebiliyor. (bu arada photshop ve illustrator'u ismek'te ogrendim. Istanbul'daysaniz ismek'in grafikerlik kursunu tavsiye ederim. Yarim donem suruyor. Ilginiz ve biraz da yeteneginiz varsa cok daha guzellerini hazirlamaniz mumkun)

KelebekGibi dedi ki...

Bende pastaya ve karta hayran kaldim, elinize saglik.
Sevgiler

Tuba dedi ki...

Zaten bu tarz bir bilginiz oldugunu tahmin etmistim:) gercekten cok hosuma gidiyor hazirladiklariniz..bahsettiginiz programlardan haberim bile yoktu.tesekkur ederim cevabiniz icin..
Sevgiler..