10 Mayıs 2012 Perşembe

Kağıttan Pasta

Kız çocukları ne kadar farklı değil mi? Benim kızım daha 2,5 yaşında olmasına rağmen "kız işte" dedirtiyor. Pastalara da pek düşkün. Aslında onun için kumaştan pasta hazırlayacaktım ama şimdilik bunlarla oynasın biraz :) Ne zamandır yapmak istiyordum bugüne kısmet oldu.


 Pasta deyinde akan sular duruyor, desek yeridir :)


Bütün dilimler aynı şekilde hazırlanırsa bir araya getirilince daha hoş görünüyor. İki katlı da hazırlanabilir. Vaktiniz varsa, pul ve simle süsleyebilirsiniz.

Aslında düşündüm de bunlardan oğlumun bu seneki hatim töreni için hazırlayıp arkadaşlarına hatıra olarak verebilirim, değil mi?

(Siz de yapmak isterseniz kalıbı burada. Ben kalıbı nerdeyse 1/4 oranında küçülttüm.)

3 yorum:

Dila-Gizem dedi ki...

MERHABALAR. Blogunuzu yeni keşfettim. ÇOK GÜZEL DİNİ BİLGİLER VAR.ŞU KAĞITTAN PASTALAR DA ÇOK HOŞUMA GİTTİ. HANGİ KAĞIDI KULLANARAK YAPTINIZ ACABA? FON KARTONU MU?

misafir dedi ki...

evet, fon kartonu kullanmıştım.

Adsız dedi ki...

:) iştah açici duruyorlar