23 Ekim 2012 Salı

Bayram Süsleri


Bayramlarda evlerin süslenmesi fikri çok hoşuma gidiyor ama biraz da ihmalkârlıktan olsa gerek uygulayamıyordum. Gerçi yine pek uyguladım denilmez, ama basitçe bir şey yaptım bu sefer. Aslında oğluma sürpriz yapmayı planlıyordum ama son anda başlayınca harf kartlarını birlikte hazırladık. Malum sürekli karton, pul vs. işleriyle uğraştığımdan bu tarz şeyleri biriktiriyorum evde malzeme bulmak zor olmuyor :) Evde olan şeylerle çocukların odasının kapısını süsledik. Kurban Bayramı ve bu günlerde tekbir getirilmesinin önemini vurgulamak için bir tane de tekbir astık.
Bunlar da internetten bazı süs örnekleri...










Çocuklar için böyle güzel hediyeler de hazırlanabilir...


Bayram için hazırlayabileceğiniz pasta, kurabiye vs. fikirleri için buraya bakabilirsiniz.

2 yorum:

Tuba arık dedi ki...

yanı ne dıeyyım kı cok cok cok guzel olmus

Etka dedi ki...

Çok güzel olmuş ya maşallah.
Kabul ederseniz eğer bloğumda sizin için küçük bir hediye var
etkaca.blogspot.com/2012/10/sooyle-bir-yer-acn-bakyiimodulum-var.html