6 Mart 2013 Çarşamba

Aylık Takvim

Önceki yıllarda yayınladığım bir haftalık takvim yazısı vardı. Okul öncesi dönemde haftalık takvim bize yetiyordu ama artık yetmiyor. Oğlumun yapması gereken şeylerin zamanını daha kolay takip edebilmesi için böyle basit bir tablo hazırladım. Çıktısını alıp mantar panoya astık. Ben iki ay bir sayfada olacak şekilde çıktı aldım. Çünkü bazen bir ay bile yeterli olmayabiliyor :)
İnternette böyle ajanda tarzı takvimlerin çok değişik şekilleri var. Kumaştan olanları, cepli olanları, yapışkanlı not kağıdıyla hazırlananları... Benim ne hazırlamak için yeterli vaktim vardı, ne de büyük bir takvim için asacak yerimiz. Onun için bununla yetiniyoruz, ama işe yarayacağını düşünüyorum :)

2 yorum:

Tuba dedi ki...

Okul oncesi donemde de aylik takvim faydali diye dusunuyorum..hafta ay kavrami cocuk icin gorsellesmis oluyor..

Halenur dedi ki...

Yok