6 Mart 2013 Çarşamba

Hayal Gücünü Geliştirme Faaliyetleri

Başlığın böyle iddialı olmasına bakmayın. Açıkçası benim bu gönderide pek emeğim yok gibi :) Kızım geçen dün tencere altlığı ile oynarken kendi kendine bir şeyler icat etti. Bu bana çocukların hayal dünyasının ne kadar geniş olduğunu düşündürdü. Sıradan bir şey onların elinde değerli bir oyuncağa dönüşebiliyor, farklı farklı amaçlar için kullanılabiliyor. Bu sefer kendi üretti ama bir dahaki sefer ben eline bir şey verip onu farklı şekilde hayal etmesini isteyebilirim belki.

Tanıştırayım, bizim tencere altlığı :)

Anne, bak bu kitap :) -daha sonra bu kitaptan kendi uydurduğu birkaç hikaye okudu bana-

Bu, ev... 

Bu, bilgisayar... 

Bu da başka bir bilgisayar...

Bu da bir timsahın ağzı :)

3 yorum:

sirinanne dedi ki...

Çok hoş, maşallah...

Adsız dedi ki...

selamün aleyküm.

siteniz çok başarılı çok beğendim. gerçekden çok güzel şeyler yapıyosunuz. benim 4 yaşında kızım var oonunla dini olarak ne tür etkinlikler yapabilirim hemde öğretmek için.

sanberk dedi ki...

ilk gördüğümde bu nasıl bir oyuncak nerden bulmuşlar ah keşke türkiyede de olsa :)))))))))))heheh tencere altı öğrenince çok güldüm kendime:)harika harika bir fikir.