10 Mart 2013 Pazar

Lokantacılık Oyunu

Kızım fincan seti ile oynarken buna bir şeyler eklemek lazım diye düşündüm. Aslında keçeden hazırlayacaktım ama bir türlü kısmet olmadı. Ben de en kolay yolu seçtim, bilgisayarda hazırlayıp çıktı aldım. Menüden ve her yemek kartından iki adet hazırladım.

Menümüzün kapağı, arka sayfası ve iç sayfaları...



 Menüdeki çeşitlerle hazırlanmış yemek türleri kartları....

İstenilen yemekler tabaklara konulduktan sonraki görünüm :) Pasta diliminin yapılışını daha önce burada yayınlamıştım.
Para da hazırlayacaktım, o da kısmet olmadı henüz :)

4 yorum:

Tuba dedi ki...

Cokcok guzel...
Bir de su guvenlik kontrolu yuzunden yorum yazmaya useniyorum..kaldiramaz misiniz?

misafir dedi ki...

Tuba;
Başlangıçta yorumları kontrol etmeden direkt yayınlıyordum ama birkaç tane hakaret hatta küfür içerikli yorum gelince kontrol etmek zorunda kaldım. Yoksa benim için de zor oluyor. Ayrıca eleştiri de olsa hakaret içermeyen her yorumu yayınlıyorum.

tuba dedi ki...

Kstettigim su altta cikan robot olmadginizi kanitla hadisesi.o cok ugrastirici..

TL Yükleme Merkezi dedi ki...

harika gözüküyorlar